Vi finns här för dig

Funderar du över något? Är det något som inte stämmer? Tveka inte att höra av dig till vår servicedesk så hjälper de dig.

Det här gör servicedesk

Vår servicedesk hjälper dig som kund med det mesta gällande våra produkter och lösningar. Det kan vara allt från handhavandefrågor och inloggningsproblem till mer tekniska uppgifter såsom nyinstallationer och produktstöd vid förändringar i er IT-miljö.

Om inte vår servicedesk kan lösa problemet direkt slussas ditt ärende vidare i organisationen beroende på vilken kompetens som behövs för att lösa just ditt ärende.

Kontaktvägar

Servicedesk når du enklast antingen via e-post eller genom vår servicedeskportal. Föredrar du att använda e-post skickar du till ärendet till servicedesk@trimma.se med en beskrivning om vad du behöver hjälp med så återkommer vi så snart vi kan. För att få en snabb och effektiv hantering av ditt ärende är det viktigt att du ger en så bra beskrivning som möjligt av ditt problem.

Väljer du istället att använda vår servicedeskportal kan du förutom att lägga upp nya ärenden även se status på dina ärenden och sköta dialogen med servicedesk i dina aktiva ärenden.

Skillnaden mellan servicedesk och servicedesk Premium

SERVICEDESK

Via vår servicedesk kan du få hjälp med INSIKT, POÄNGEN och relaterade frågor. Du når enklast servicedesk via mail eller via vår servicedeskportal.

SERVICEDESK PREMIUM

Med vår tilläggstjänst Servicedesk Premium har du som kund möjlighet att samarbeta ännu tätare med ditt implementationsteam. Du får direkt åtkomst till vårt arbetsplaneringsverktyg och kan vara ännu mer delaktig i arbetet.

Ni gör det bra. Tillsammans gör vi det bättre!

Boka en personlig presentation

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi för att bestämma en passande tid. Under en demo visar vi hur våra kunder får nytta av våra produkter.